Annen etage på Cirkle K

Publisert av Pål Kjeldsberg den 22.10.25.
På tross griseværet kom det 17 medlemmer til treffet i annen etage på Circle K i dag.
Det kom folk både fra Sandsvær og Jondalen i tillegg til gutta fra by’n.
Fotograf i dag er Arnstein Løvas og i tilfellene noen ikke skulle komme på bildet, legger vi ut bilde fra alle sider.
Det kom ett forslag fra ett medlem om å begynne kl 1800 i stedet for kl 17 som vi har holdt på med på Kvarten i sommer.
Nå kom vi til at vi kommer fra kl 1700 som tidligere, så får de som ikke kan komme før dukke opp når det passer for dem.
Vi ser fram til en ny sammenkomst til tirsdagen igjen da fra kl 17.